Stranded II Wiki

Lew

6stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lew to podstawowe zwierzę wrogo do nas nastawione. Po zabiciu lwa zbieramy z niego cztery pazury, cztery kły, dwie skóry i dwa duże mięsa.

WalkaEdytuj

Nie jest to specjalnie wymagający przeciwnik, aby go pokonać musimy się wyposażyć w przynajmniej dwie włócznie lub inną broń dystansową np. łuk. Nie należy atakować lwa bez broni dystansowej. Ale uwaga! Gdy lew zada nam obrażenia jest szansa że zaczniemy krwawić i będziemy stale dostawać obrażenia. Aby powstrzymać krwawienie należy użyć niebieskiego kwiatka lub bandaża. Jeśli nie jesteśmy uzbrojeni a lew zaczyna nas gonić najlepiej wejść na wysokie skały i skombinować broń albo ukryć się w wodzie do której wróg nie wejdzie i sobie pójdzie. 

WystępowanieEdytuj

Lwy przeważnie możemy spotkać na każdej wyspie (z wyjątkiem losowej wsypy poziomu łatwego). Krążą wokół swojego punktu odradzania składającego się z kamienia, kilku kawałków mięsa i kości. Gdy podejdziemy za blisko nich zaczną nas gonić.

Więcej z Fandomu